Weekend








I Lördags stressade jag o Carro fram o tillbaka som galna. Runt sex tog jag o Carro tbanan till Skhlm och gick till papi. Vi var bjudna på middag med honom, syster och Å. Efter vi käkat fixade jag mig och sedan åkte vi tillbaka till Vårberg. Vi mötte upp Natta och Sofia i Centrum och väntade på resten tillsammans. Vi blev några stycken så nä vi mött alla gick vi till "vårat dagis" och chillade. Det blev en liten ute fest men pga lite problem drog vi och några vidare till Vårbergs skolan. Vi hade öl krig och flög om kring över fotbollsplanen innan vi sprang till parken och la oss i en gunga. Av ytteligare problem kom vi nästan springande där ifrån. Efter lite "motion" hamnade vi på Söderholm med Sara, Frida, Niklas, Becka, Nadya, Andrew, Karim, Antony, Sajad, Zazoo och några fler. Jag, Sofia, Becka och Andrew gick hem mot mig runt halv fyra. Lördagen började bra, slutade bra.. mitten partierna var lagom! ;)

Kisses /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0