Beautilicious

Mötte upp Carro i Skhlm och vi gick o käkade på Millas. Vi har planerat imorgon och ikväll! När vi ätit gick vi runt o kikade. Vi handlade lite och satt sedan i typ 2 timmar och väntade på Carro´s bror och när han kom mötte vi upp honom, hämtade lite pengar och åkte till Sätra. Jag mötte upp pappa och sedan åkte vi tillbaka till Skhlm. Sprang in på Ica o handlade godis och gick hem. Jag har värk i min rygg efter min väska och värk i mina fötter! Jag o Carro möttes runt halv tre och vi kom hem till mig runt sju.. De är nästan fyra timmar vi spenderat i Centrum! haha Ikväll ska vi bara ligga hos mig o kolla på film o käka goodis. Carro sitter o plockar film efter film som hon vill att vi ska kolla på så vi ska nog dra igång snart.





Ballerina- New Yorker
Tröja- Gina Tricot
Svarta leggins- Gina Tricot
Spets linne- HM

Kisses /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0