Solning i stan

Jag mötte upp Carro vid skolan runt halv fyra och gick upp till mig o hämtade mina saker. Sen gick vi till Skhlm och tog tbanan till stan. Vi solade en 20´minutare och sedan åkte vi vidare till Tc och käkade. Vädret var fint så vi tog en promenad mot östermalm och tog tunnelbanan där ifrån till Solariet där vi solade ännu en gång! Överdrift kanske.. Sen blev det direkt hem. Vi var hemma hos mig runt halv tio o då skjutsade pappa över Carro till Vårberg. Nu har vi solat 2 gånger på en dag och det leder till röd/bruna kroppar. Kan inte säga att vi är helt bruna.. vi har blivit smått brända i ansiktet båda två men det kommer sjunka in.


Solarium Apollo i Hornstull


Cream för bättre färg


Caroline efter vår första solning


Vackra jag ;)


Kisses/M<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0