Right here, Right now

I Lördag´s åkte jag över till Carro ändå. När jag kom satt hon, Emil och Fredde där med Carro´s mamma och hennes kompis. Vi satte oss framför Eurovision och lyssnade på låtarna, ingen var en riktig höjdare kan man väl säga.. När Eurovision var slut satte sig killarna framför MMA Kampsport och jag o Carro satte oss i köket och ringde PhoneCafe. Killarna drog tillslut pga vissa omständigheter. Jag o Carro väntade in hennes mamma och sedan la vi oss i säng. Klockan var då runt fyra och vi somnade inte förens efter det eftersom vi låg o snackade ett bra tag i sängen. Imorrse var jag jätte seg när Carro väkte mig och vi skulle till Skhlm så det var lite viktigt att jag kom upp. Vi var i Skhlm fyra ungefär och vi kikade runt lite. Fick med mig en snygg tröja från Gina! Nu sitter jag hemma hos pappa vid köksbordet och äter lite. Har precis fixat lite inför imorrn då det blir skola och så. Usch o fy på skolan! Ansiktet är liite bättre men ser fortfarande inte riktigt normal ut.. Haha.



Kisses /M<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0