Nytt Schema

Igår hade jag möte i skolan med rektor, mentor och pappa. Vi skulle prata om hur jag tycker det går i skolan och göra ett nytt schema. Jag har inte gått med hela min klass dom här månaderna men det är inget jag skämms över! Har gått i en mindre grupp med kortare dagar och mindre arbete. En liten grupp för skol trötta kan man säga. Men igår så ändrade vi mycket. Det blev hela dagar, i princip allt med hela klassen, med alla lektioner förutom idrott och ev franska. Åhh jag ville bara gå kvar i lilla gruppen till sommarlovet eftersom det var så chill. Vi kunde sitta vid datan hela lektioner och slutade ett varje dag. O idag slutar jag.. 15.20! Herregud..

Kisses /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0