Minneskort

Jag o Carro åkte en snabbis till Sätra o hämtade pengar och sedan åkte vi till Skhlm. Jag köpte ett efter längtat minneskort! När vi klev av i Vårberg satt vi en stund med Natisha, Linnea, Nadya o Gabbi en stund o snackade. Köpte äver lite klubbor.. runt 30 st så att vi har ett litet "lager". Nu är vi tillbaka upp hos Carro och hon har precis gjort en massa sång övningar och varit sitt vanligt knasiga jag. Nu ska jag lämna över datan till henne så hon kan öva upp rösten med Youtube!


<En gammal "naken" bild från dagarna med alla fester hos mig, saknar! :( ;) >

Kisses /M<3

Kommentarer
Postat av: Diana

HAHA , som fan men snart så sätter vi igång igen ;) <3

2010-05-07 @ 22:58:57
URL: http://dianajorringdiddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0