Kärlek till telefon snack!

Godmorgon!
Vaknade runt tolv av att min syrra klev innanför dörren och kasta av sig sina väskor. Sitter med min rosa dator nu i sängen och pratar med Sofia! Igår skulle jag gått över till Carro och sova men det blev så sent så jag blev kvar hos mami. Senare inatt drar vi ju in till plattan och sätter oss i IDOL kön! På lördags morgonen runt tio drar auditionen igång. Kommer göra en ny kategori "IDOL 2010" för alla inlägg jag skriver när vi sitter i kön. ;)




Kisses /M<3

Kommentarer
Postat av: Diana

Hihi , ja du gumman vad ska vi egentligen ängra? inget av det va precis ett misstag <3 älskar dig mest gumman <3 ;)

2010-05-07 @ 17:38:05
URL: http://dianajorringdiddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0