Det blev en halv glass för min del..

Jag slutade tidigt så det blev en sväng till Skhlm med Steffie. Vi kikade runt lite och drömde runt bland skor o kläder o avslutade med en glass på Donken. Vi började gå mot uteserveringen vid resturangerna och då hände det grejer! En jävla spindel ser jag krypa framför mitt face och det kan inte sluta bra. Jag skrek, kastade min glass i marken, kastade av mig jackan och väskan. Och skrek lite mer. Så det blev en halv glass för min del. "Spindel olyckan" skedde mitt framför Ariston, en resturang som är fullproppad runt lunch så hela uteserveringen kollade på mig. "En spindel.." sa jag bara.. Vi får hoppas att dom förstår!






Kisses /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0