But they can never take yesterday

Jag mötte upp Sofia vid Donken o vi gick in o käkade direkt. Uwäk är så trött på Donken! Efter det kikade vi runt i affärerna tills dom stängde. När allt stängt gick vi hem till mig så jag kunde byta kläder o platta håret och sedan drog vi till Vårberg. Vi mötte upp Carro i Centrum och satte och o snackade om imorgon. Imorrn händer det grejer!.. Carro hade ganska bråttom hem så det blev bara en stund. Så som tidsfördriv gick vi ner till Parken och gungade ett tag och fick sällskap av Karim ett tag. När Sofia skulle hem gick vi upp o lämnade henne vid tbanan och där sa jag hej då till Karim oxå. Lång väntan på en försenad tbana e inte så kul när man är själv i Vårberg men det gick bra. Träffade på några bekanta killar när jag väntade på några minuter gick med dom! Jag kom hem runt elva ungefär och har precis tagit bort gammalt smink och lagt mig i sängen.. Ska upp ganska tidigt imorrn så jag behöver My Beautie Sleep!  



Kisses /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0