14´års shopping

När Carro gått till "jobbet" satte jag kvar med Diana, Gabbi o Becka på Donken. Brudarna gick ut o tog en smoke och sedan lämnade dom mig vid andra sidan centrum. Jag mötte upp mamma och det började på Apoteket, o slutade med en massa affärer. Det blev min 14´års pressent! Jag köpte lite fint och sedan åkte vi hem. När vi kom hem till Vårberg började jag packa mina grejer. Mamma skjutsade över mig till pappa runt nio så att jag ska "vara ur vägen" ikväll. Nu har jag suttit med pappa och lilla Å i soffan framför tv´n och precis pratat med Carro i telefon. Älsklingen låg ju typ och sov så vi ska prata mer i skolan. Har inte varit i skolan under veckan utan jobbat på distans men imorgon blir det skola för min del.








Tygshorts- New Yorker
Prickig topp- New Yorker
Transparent tröja- New Yorker
Strumpbyxor svart/hud- HM/Lindex
Lila topp (ser svart ut pga d dåliga ljuset, ett sånt jag köpte i gult)- New Yorker
Jeans jacka- JC


Kisses /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0