Hemma hos Daddy

Back on track in the big house! Pappa hämtade upp mig hos Mamma runt sex och nu sitter jag i soffan med pappa, Lucky och Å. Jag ska snart kila ner i mitt rum och kolla på film och bara ta det lugnt. Imorgon börjar skolan igen och det ser man ju inte riktigt fram emot men på Tisdag blir jag nog hemma igen. På Tisdag drar tydligen alla i sjuan till Flottsbro och åker skidor och snö, kyla, tjocka kläder och lång buss resa med skolan är inget för mig! Och under kvällen nu ska jag oxå packa upp all packning från mamma oxå så det blir lite ordning. Det blev löjligt mycket packning och väskor så snart ska jag sätta igång!



Kisses And Hugs /M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0