22 /Mars

Igår blev det lite dålig stämning hemma hos papi så jag tog tbanan till Vårberg och mötte upp Carro och Nadya. Vi satt i Centrum en stund och sedan drog Nadya och Carro hem och jag gick upp till Natisha. Vi ställde oss och gjorde mat och satte oss framför tv´n. Jag var så trött att jag nästan somnade på hennes soffa så jag sov kvar där. Imorrse gick vi upp tillsammans och delade på oss på tbanan. Jag gick från skolan vid lunch och nu sitter jag hos mamma, i syrrans säng och kollar på tv. Uff är verkligen helt seg idag men det är bara att rycka upp sig. Nu runt fyra ska vi ha visning i lägenheten så då måste jag dra ut.. Carro här kommer jag!

Kisses /M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0