Skhlm Centrum

Efter Lunchen i skolan gick jag hem och lämnade väskan och sedan möte jag upp Natisha nere vid skolan. Vi tog en promenad med Lucky och sedan drog vi till Skhlm Centrum. Jag gick runt med Natisha och hennes mamma i Centrum i säkert 3/4 timmar. När vi Shoppat klart åkte vi till Vårberg och gick hem till Tisha för att planera morgon dagen. Haha efter lite otur hade Tisha förlorat alla sina kontakter och då krashade alla planer inför imorgon. Nu har jag kommit hem iallafall och ska snart lägga mig framför en film! Men jag är på lite dåligt humör alltså.. Min lilla mini dator fungerar inte riktigt som den ska och jag kommer inte in på mitt internet. Pappa åker till Falun imorgon och då måste jag ju ha en dator?! Vi ska se om "tekniska" jag kan fixa det..

Kisses /M <3

Kommentarer
Postat av: djustd

God morgon! Ha en fin dag, kram! :)

2010-03-19 @ 08:10:52
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0