GodMorgon

Haha GodMorgon!
Igår mötte jag upp Diana och vi gick upp till Centrum. Där uppe satt ve en stund med några fler och sedan drog vi ner till Söder en snabbis innan dom stängde. Vi hann bara vara där i ungefär en kvart sedan gick vi hem till diana. Diana tvättade sitt hår och vi satt framför datan en stund och vi kom överenns om att hon skulle sova över hos mig. När vi kom hem till mig var klockan nästan 12 och vi däckade innan ett. Imorrse gick Diana hem tidigt och jag ska snart käka frukost tror jag.. Idag tar jag det nog bara lungt men kanske drar ner till Lillholm (ungdomsgård) ikväll med tjejerna.
Kisses /M <3

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tack så mycket! :) Jag mår bara bra. Själv då?

2010-03-02 @ 14:11:35
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0