15 /Mars

Igår kväll var jag ute i Vårberg Cemtrum hela kvällen med Nadya, Carro, Natisha och även Diana en stund. När Carro gick hem gick jag o Natisha och sackade med en gammal kill kompis oxå och nu har vi tillbaka kontakten igen! Jag orkade inte gå hela vägen till pappa och hade inga nycklar till mamma så jag sova över hos Natisha. Imorrse försov vi oss och kom iväg runt tio. Jag slutade skolan redan kl ett så snart ska jag gå ner till skolan och möta upp Carro. Vi ska hem till henne en snabbis och sedan drar jag till mamma ett tag, jag vill ta med mig lite saker tillbaka till pappa. Ikväll går väll jag o Carro till Centrum igen men jag ska vara hemma i bra tid idag om jag ska orka upp imorgon.. Nu ska jag börja röra mig ner mot skolan och möta Carro.



Kisses /M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0