You make me happy

Igår när jag, Syster o Cribbe kom till pappa satta vi oss ute i solen och käkade direkt. Runt sex när vi käkat klart kom Carro springandes från jobbet för att hinna käka lite med oss. När hon kom satt jag med henne när hon åt och vi snackade en massa. Jag packade med massa saker och sedan tog jag o Carro tuben till Vårberg. Jag köpte mina efter längtade klubbor och sen drog vi ner till mig. Jag fixade mig och sedan drog vi till parken. Vi satt i en av gungorna och pratade. Runt halv ett ungefär kom Nadya och resten o så åkte vi tillsammans till Skhlm o gick till Statoil. Innan vi åkte tillbaka till Vårberg gick vi upp till höjden ett tag. Jag o Carro var hemma kl tre hos mig o började kolla på "Get rich or die trying" och Carro somnade mitt i filmen som vanligt. Nu på morgonen drog Carro hem för att fixa lite saker hemma så nu sitter jag här i mitt rum och segar med choklad och mens värk. Tror jag ska kolla på någon film och fortsätta sega tills Carro kommer..
<Midsommar>

<Midsommar>

Kisses /M<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) fin bild på Lucky boo

2010-06-28 @ 11:57:13
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0