Wanna turn back the time´

Gick ut en stund med Maja och hundarna under dagen. Det var mysigt att komma ut en stund på promenad. Precis innan promenaden la jag mig på en handuk på tomten och solade lite. Just nu sitter jag framför Sex And The City och ska snart försöka sova, ska upp tidigt imorgon!






Fick lite gammla bilder från en gammal kille igår och fy vad jag ville tillbaka. Livet har vänt snabbt, från ett ställe jag visste vart alla vägar gick, till något helt annat, jag inte vet var någon väg finns och jag har inte kraft att skapa mina egna .  Gud så fin jag va.. Vad hände? Haha

"Don't know why I let it go soo far
Starting over it's so hard"


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Hihi tack ska du ha :)

2010-06-03 @ 14:08:02
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0