Bad Romance

Igår blev det en sväng till Vårberg, mötte upp Sara i Centrum och gick ner till parken. Där satt vi en stund med Karim, Nadya och Petra (en kompis till Nadya) och gungade. Tillslut satt bara jag, Sara o Karim kvar o då kom några killar o gjorde oss "sällskap". Karim o Sara följde med upp till mig en stund där vi satt o snackade lite om allt möjligt. Sen.. blev kvällen fuck´t up! Hände en massa..! Karim o Sara kom hem efter 12 tror jag o jag var hemma runt halv två. Slängde mig direkt i sängen och försökte sova. Imorrse gick jag upp runt nio och åkte iväg med mamma mot skolan direkt efter tio. I skolan hade vi brännboll så nu runt lunch gick jag hem. Brännboll är inte riktigt min grej. Idag ska jag nog bara ligga hemma? Ordna upp och tänka på igår.. Kanske.



Kisses /M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0