Torsdag´s natten

Igår kom Carro, Fredde, Karim, Mohammed, Diana o Steffie över till mig ett tag. Vi satt och chillade en stund och sedan drog vi ut. Diana o Steffie gick så resten gick till parken o satte oss i gungerna med Nadya, Linnéa och petra. Jag o Carro fick nån känsla av hunger runt tolv så vi tog en promenad till Donken. Haha Senare kom Petra, Linnéa och Nadya dit så vi satt där med dom och två upp raggade killar utanför Donken mitt i natten. Carro blev trött runt tre så då började vi röra oss mot Skhlm Centrum, satt ett tag och sen gick vi o sov en stund hos Carro. Idag möttes jag o Carro i Vårbergs Centrum och gick ner till mig. Jag fixade mig o sedan kom killarna. Vi tog en snabb sväng upp till Centrum, lämnade killarna och nu sitter vi i mitt Vardagsrum. Carro.. sover? Jag tror att hon däckade.. Låter som hon snarkar.. Och jag sitter allmänt uttråkad. Wuuhuu!..
Kisses /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0