Saturday Night Live

Lördag´s natten var awesome! Jag o Steffie mötte Carro Linnéa Petra Nadya Mohammed Alex och en till Snubbe i parken och försökte få tag på lite dricka. Vi fixade en flaska och sedan drog jag Steffie o Carro till Statoil i Skhlm o köpte läsk. När vi kom tillbaka till parken hade några gått och några kommit. Det var vi tjejer Karim Momme Hilmi Sajad och Anthony. Vi började shoota och köra Sanning Eller Konka. Haha Skiit kul! Alla blev hungriga så vi bestämde oss för att gå till Donken (Lindvreten) efter vi lämnat Linnéa. Vi sprang men vi hann inte. När vi kom fram runt 2 var det stängt så vi gick till Vårby Gård, klev på Tbanan och åkte till Slussen. Käkade på Donken i Slussen och klockan var redan 4 när vi var påväg tillbaka. Vi gick ner till parken igen, satte oss i gungorna ett tag och snackade lite och runt halv fem var jag o Steffie påväg hem till mig. Vi slängde oss i sängen på en gång och somnade. Steffie gick tidigt imorrse och jag gick upp runt tre. Har bara varit inne o städat och suttit med Syster o Cribbe. Har fixat mig o så nu så jag hoppas att någon vill komma över till mig o hålla mig sällskap..
<Carro o Steffie igår>
<Anthony Steffie Nadya Karim Petra o Hilmi Vårby tbana>
<Karim o Petra>
Kisses /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0