I'm feeling like a star, you can't stop my shine

När vi var klara i Skhlm gick vi upp till pappa en stund om pratade om imorgon. Imorrn är det ju midsommar så vi måste fira på något sätt.. Jag tog Lucky och åkte tbana med honom till Vårberg, mötte Carro i Centrum och så gick vi tillsammans ner till mig. Jag fixade mig lite och sedan drog vi till parken. I parken satt vi en stund med en massa folk och sedan tog vi en promenad och tillbaka o hoppades på mindre folk. När vi kom tillbaka var dte jag Carro Alex Fredde och Lucky. Runt tolv började alla dra sig hem. Nu har jag kollat på film med Syster och ligger nu i sängen o ska snart sova. Imorgon blir det upp i bra tid för att gå ut med Lucky.. Yippie.. haha
Sleep Tight /M<3

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

jaha okeeejs:D najs :D kram glad midsommar :D

2010-06-25 @ 12:07:32
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0