Helgen

Under helgen som var tog lilla Emelie studenten, utspring och stundent skiva på Fredagen och Sex And The City 2 på Lördagen! På Fredag morgon var det upp tidigt och dra på Emelie´s utspring i stan. Efter det åkte vi hem och jag började fixa mig. Mötte Carro i Skhlm, köpte blommor och sedan åkte vi till mami i Vårberg. Skivan började bra och det var först efter skivan, när de flesta gått som några skapade små problem. Dålig uppfostran? Haha. Jag Carro Fredde och Sara gick hem till Carro där det blev små fest med några fler. Vi kom i säng runt tre ungefär och Carro var uppe redan elva dagen efter för att hon skulle dra o jobba. Jag låg kvar och sov ett tag innan jag kom upp och åkte hem till pappa. Senare när Carro slutat möttes vi i Skhlm och tog bussen till Heron. Vi hann precis till början och jag tyckte den var bra. Sex And The City 2 har ju blivit sågad och ansetts som dålig men varken jag eller Carro håller med. Vi promenerade tillbaka till Carro och när vi suttit inne ett tag drog vi ner till Parken o mötte Momme och Fredde. Jag sov hos Carro en natt till o eftersom hon skulle jobba igen på Söndagen gick jag upp ganska tidigt o rörde mig hemåt. Lagom fartfylld helg, måste ändå säga att igår natt blev det mest fart på..


<Grattis Syster! ♥>




<Klänningen från JC blev "Student klänningen">




< :O Haha oj>


< Ett gott skratt förlänger livet. Skrattar alltid med dig ♥ You will make me live longer>








<Stolt fotograf>

Kisses /M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0