3 /Juni

Imorrse ringde Carro o väkte mig runt nio och då var det bara för mig att gå upp. Hon kom upp till mig där någongång och stressade på medans jag fixade mig. Sminkade mig idag! ^^ Pappa skjutsade oss till Heron City så vi kunde hämta ut våra biljetter. Vi har reserverat biljetter till Sex And The City 2 på lördag och dom måste hämtas ut dagen efter så idag var ett måste! När vi ändå var där tänkte vi att vi skulle åka lite "karuseller" oxå.. Blev häst och bil. Hahaha! Pappa släppte av oss i Skhlm så vi kunde kika runt lite innan Carro skulle tillbaka till skolan. Jag följde med Carro tillbaka till Skolan runt 12.20 och då blev man kvar ett tag. När jag kom in i skolan satt mina hjärtegryn där, Gabbi o Diana! Så jag satt kvar till Carro´s andra rast. Under henne´s rast gick vi ut o satte oss i solen och planerade imorgon. Nu har jag kommit hem iallafall och har precis gått med Lucky. Snart runt halv fyra ska jag ner till Skhlm igen och möta Carro, Syrran och ev Sandra och kolla efter ett par skor och en akut klänning! Behöver en klänning jag kan ha på Emii´s student imorrn och på skolavslutningen. Det är bara o leta!







Dagens
Svart Linne- Gina
Svart topp- New Yorker
Strumpbyxor- Bik Bok

Kisses /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0