You are missing in my life

Igår gick jag o Carro till parken och satt där med en massa människor. Carro gick tidigt eftersom hon skulle på bio men jag satt kvar. Det började skit kul att sitta med alla men pga att det kom lite konstigt folk gick mer än hälften av de vi satt med. Jag, Isaak, Petra, Natisha, Maria, Victoria och Demitris gick till mig gård så jag kunde gå upp och byta kläder och sen när jag var klar gick jag och Petra till Vårberg´s Ip. Vi satt ett tag med BB och Mohammed och tillslut blev det bara jag och Mohammed kvar. Carro kom ett tag, jag lämnade henne hemma och sedan mötte jag Mohammed igen på mig gård. Vi snackade ett bra tag o jag var hemma runt halv fyra. Däckade direkt och vaknade nu imorrse runt halv tre. Nu har jag duschat och vaknat upp ordentlig och ska snart äta.. Tror jag..
Kisses /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0