helg

I Fredags drog jag o Natta t Skhlm ett tag och sedan hem till mig. Vi skulle ha lite små fest hos mig så vi shoppade lite kläder. Runt nio kom Gabbi Diana Fredde Karim Petra Isak och senare mot kvällen kom massa killar och när do dragit kom Natisha och några fler. Vi satt en stund och alla var iväg runt fyra. Jag sov mellan fyra och sex o runt åtta gick jag ner t Västerholm och mötte en kill kompis. Natta o Diana sov så jag och han var vakna själva fram tills ett. Gabbi kom en stund och då hjälptes vi åt att städa lite och sen slängde jag mig o sov. Sov till runt fyra och sen gick jag o Natta upp, packade grejerna som var våra och "bytte" ställe med Emelie. Nu är Syster i huset och igår hade jag lägenheten själv. Igår satt jag Natta Diana Mohammed Bb och Gabbi hos mig ett tag och bara chillade. När killarna o Gabbi gick, gick jag och Diana t Statoil. Köpte choklad och läsk! Diana somnade tidigt igår och jag o Natta la oss inte förens vid halv sex.
Jag och Natta vaknade nyss så nu ska jag hoppa in i dushen och sedan ska vi fixa oss!
<Karim Petra Isak Natta Fredde Lucky>

<Karim Fredde Natta>

<Natta Diana>

<Jag>

<Natta Diana>

<Isak>


<Jag>

Kisses /M<3



Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

sv: Haha jag tycker blåa är så sjukt fina :D men vi alla tycker olika ;)

2010-07-19 @ 06:48:35
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0