Weekend

I Lördags mötte jag upp Amanda i Skhlm centrum och vi köpte lite godis innan vi sedan drog till Vårberg Centrum. Vi satt där en stund och Diana kom upp efter ett tag. Vi snackade lite o runt tio gick jag och Amanda ner till mig. Vi slängde oss i soffan med allt godis framför CatWoman som gick på sexan. Kvällen tog en drastisk vändning runt tolv tiden och kvällen blev "blod, svett och tårar". Amanda däckade redan kl ett och jag gick o la mig bredvid henne runt tre. Söndags morgonen blev mysig. Vi gick upp tidigt och satte oss och åt frukost tillsammans. Carro behövdes hålla uppdaterad så vi mötte upp henne innan två någongång i Vårberg Cantrum för att dra en sväng till Skhlm. Tunnelbanan strulade så det blev promenad till Skhlm. Det blev inge shopping bara lite titta runt och prat. Amanda tog buss hem efter ett tag och då gick jag o Carro hem till henne. Fredde kom över och vi tog det bara lugnt allihopa. När jag kom hem under kvällen kollade jag klart på Ghost Rider och sedan kröp jag i säng. Jag behöver min Beautie Sleep, speciellt efter en helg om man ska klara av måndagen..

//M <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0