Måndag Morgon- Avstängd Skola

Imorse kom jag upp runt halv sju och drog på mig kläderna och käkade lite frukost. Jag tog skjuts av Mamma till skolan och när jag kom in i skolan var det helt tomt! När klockan närmade sig tjugo över åtta och det fortfarande var till stötsta del tomt ringde jag en av våra lärare, Hon bad mig komma till Cafét och när jag kom ner stod det runt 200 elever och sex lärare! På grund av allt strul med SL hade vi knappt några lärare så alla skickades hem. Jag kilade upp till pappa och där var alla hemma. Jag la mig och vilade lite och nu ska vi snart äta Lunch.
Jag måste börja blogga ordentligt igen men det blir så tråkigt utan min digitalkamera som är försvunnen.. Dagarna har oxå varit tröttsamma och full planerade men vi ska se om vi kan få igång det. Ni får nöja er med mina Cam bilder så länge! ;)

Kisses /M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0