Life Is To Short

Ja, mycket bloggning har det ju inte blivit och det beror på att jag faktiskt har ett liv utanför bloggen. Livet är helt enkelt för kort för att bara sitta och leka "perfect life" och blotta hela privat livet. Igår kom Carro över till pappa med sitt löshår och det tog 5 timmar innan allt var klart! Vi drog tillbaka till Vårberg och senare mot kvällen träffade vi några kompisar och gick hem runt tre. Imorrse mötte jag upp Carro i Skhlm och jag köpte lite behövande. En ny mascara, conceler, nagel fil och ett nagel lack. Jag och Carro har precis kollat film och ska nu sätta oss och fixa naglarna. Planera kvällen kanske oxå vore smart..?

Kisses /M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0