8 /Februari

Idag gick jag upp tidigt för att gå till skolan och jag kom tom i tid! Jag har bytt klass och det känns verkligen som att jag hamnat rätt. Lugnare och mer koncentrerat behövdes verkligen. Jag har valt att ägna många lektioner åt mattematik eftersom gymnasiet jag vill gå på och jobbet jag vill ha kräver bra matte kunskaper. Linjen jag vill fortsätta på efter högstadiet är nämligen Samhälle Ekonomi <MatteIntensiv> Jag vill plugga vidare till Mäklare vilket kräver 3 år och mycket mattematik. Nu ska jag käka och sen vila lite. Är jätte trött efter ha gått upp sju när jag gått upp runt tolv alla andra dagar..

Kisses /M <3

Kommentarer
Postat av: Maja o Zoro <3

Va bra att du kommit igång nu !!! <3

2010-02-17 @ 19:41:28
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0