4 /Februari

Hallu! Idag var jag duktig och gick upp halv åtta, Jag mötte upp mamma och pappa i Sklm och vi gick på ett möte. Under mötet var jag bara grymt trött och morgonen var jobbig. Nu har jag vilat lite och kollat på Sex And The City. Snart ska jag käka lite och sedan kolla på Top Model. Idag är jag så trött så det blir bara att sitta hemma. Igår blev det en sväng till Skhlm med Caroline med lite shopping och Lunch. Det var härligt att få träffa Carro och prata lite och Luncha. Shoppingen blev måttlig, en ny mascara, läppglans och en hårinpackning för färgat hår. 
 
PS. Skälet till att det inte blivit några nya bilder är för att Carro har min kamera liggandes hos henne. Måste hämta upp den nån dag..

Kisses <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0