It´s hard to see what´s real

Igår var jag ute nästan hela dagen och var hemma runt fyra. Jag satte mig med en kopp te och gick inte o la mig förens runt halv sju. Mamma ringde hela morgonen och försökte få upp mig men kom ändå inte upp i bra tid. När jag väl kommit upp tvättade jag håret, tog en kopp te och satte mig o kollade på "Supersize VS superskinny". Nu sitter jag o kollar på "Scooby Doo 2" på sexan och ska fortsätta med mitt te drickande.
Har bestämt mig att absolut gå ner i vikt nu så jag dricker te istället för att äta. Dricker säkert 4 koppar te i timmen. Te har inget i sig som kan sätta sig på kroppen utan rinner bara rakt igenom. Ska hålla på i 2 veckor. Haha plågsam tid men det får man stå ut med. Målvikten ligger på 48 så det är inte så mycket jag ska ner!
Kisses /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0