Hårfärger

Sitter o pratar med Nadya nu i lur och försöker komma överens om en bra hårfärg för mig. Jag är dö trött på mitt hår nu och vill ha något nytt! Det blir alltid ett jävla snack om håret men det rinner beslutsångest över det här.. Det blir antingen mer slingor för o ljusa upp håret mer, en ganska mörkbrun färg eller så går vi hela vägen o färgar det svart. Hittat lite bilder på hur jag vill ha det ungefär hur jag än väljer o färga det.
<Ljusare>
<Mörkbrunt>
<Svart>

Just nu är jag kär i det svarta men för en vecka sen ville jag ha det ljusare.. Förstår ni problemet? Nadya tycker svart, Syster ljust, Sandra brunt och mamma tycker jag ska låta håret vara som det är så jag får komma fram till ett beslut själv.. Hard time..!
/M<3

Kommentarer
Postat av: malin

fan malin f'rga det svart! tror du skulle va riktigt jävla shnygg i det!

2010-08-14 @ 23:26:27
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0