Looking back

Jag satt nu o kollade lite bilder på hur mitt hår såg ut en gång i tiden.. wöööööw i want it back! När håret var i perfekta bruna nyanser och håret hängde ner över axlarna. Då man kunde ha långa flätor och höga toffsar.



Hitta lite "favvo" bilder där håret bara hänger. Gosh det var så långt och fint! Jag har aldrig haft särskilt tjockt hår men ganska fint har det varit. Efter alla färgningar, blonderingar, slingningar har det slitit´s sönder. Fick mycket frågor om varför jag klippte håret och det var framför allt av två skäl- Ville ha en förändring och håret var så slitet ned till att det behövdes klippas.
Ta mig inte fel, jag älskar mitt hår nu med men saknar det långa ibland..



Det kortare är skit snyggt på mig i think! Kanske t.o.m snyggare i hel het..? Jag försöker sköta håret så bra som möjligt nu iallafall så det börjar växa så får vi se om jag håller det långt då.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0