Beslutsångest..!




Det här med piercingar är allvarliga grejer så jag provade med en fejk både över och under idag.. Resultatet blev riktig beslutsångest! Tycker inte riktigt att något av det är fult på mig.. Gjorde en liten "röstning" på FB och där blev det fyra under och tre över. Även mami och syster tycker under så sex under. Vill ha röst från ett par viktiga personer till innan jag bestämmer mig. Just nu känns det väldigt jämnt om valen. Under kanske drar en aaaning mer för stunden men men.. Skriv gärna i en kommentar vad som sitter bäst!

Kisses /M<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar du leo ?

2010-04-14 @ 17:48:29
Postat av: Emma dennis flickvän

Jag tycker att över var snyggast :)

2010-04-14 @ 22:00:48
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0