Piercing ändå..?

Jag tänkte ju som sagt pierca nu veckan efter lovet i tungan men eftersom en speciell brud piercade sig typ en vecka innan mig kanske jag skiter i det.. Jag har snackat med både Carro och Emii om vart jag ska pierca mig. Efter sommarn är det iallafall spikat att jag ska ta i naveln! Både jag o Carro tänkte ta under sommaren men om du tagit får du inte bada på 3 mån pga infektionsrisk. Så innan det bilr den en på över eller under -läppen!  Tanken från början va att ha den i tungan med en på över/under läppen. Vi får se hur det blir.. ;)
Snygga Bebbe har i under läppen o söta Natta i över läppen

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahah oj där är ju jag :D

2010-04-14 @ 19:00:08
URL: http://bepples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0