Blackberry


Okej.. Duktiga jag har lyckats förlora ca fem telefoner på mindre än ett år. En ny Sony Ericsson som jag tappade på skärmen sprack runt jul, den jag hade innan tappade jag i Sätra. Fick en gammal men fungerande som jag tappade igen så den inte startade, en Walkman jag gillade men jag snackade i telefon i dushen så den blev fuktskadad. En som min `låtsas mamma` hade för några år sedan som jag.. hehe "tappade" när jag var ute en kväll. Just nu har jag en Samsung som jag lånat av min syster som A-B-S-O-L-U-T inte får "förlora! Jag suktar efter en ny och om snart en månad fyller jag år och då vill jag ha en ny..! Jag hoppar lite mellan en Rosa Samsung Touch, en Blackberry (eller ev. liknande Nokia) och en Sony Ericsson W995.

En Samsung Touch känns nästan bäst efter som den är ganska billig och om jag ska fortsätta tappa mobiler så här så kommer jag snart inte äga en överhuvudtaget!.. Men en Blackberry lockar ska jag säga.. Måste få lägga en kommentar här imellan, jag har ingen anning vad en Blackberry kostar och förmodligen svimmar man väl omkull och om det är så då är det ingen idé att lägga pengar på en sån (även om man dregglar över en..) om man ändå troligtvis kommer förlora den.. Vill veta lite mer om Blackberry och Nokia E72:an. Vet inte så mycket om dom och vill se till att den fortfarande "lever" om jag tappar den en gång! En månad och sen måste beslutet vara taget.. Vi får se men just nu.. lutar det nog mot Samsung.. eller Blackberry.. eller W995.. Haha *beslutsångest* ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0