13 /April

Idag kom jag i tid till Skola iallafall och gick upp till pappa när jag slutat. Jag käkade lite, tog en promenad med Lucky och sen packade jag med lite saker som jag behövde med till mami. När mamma hämtat upp mig stannade vi i Vårberg Centrum och handlade en snabbis. Nu har jag ägnat typ hela kvällen åt att städa och packa mitt rum. Vi flyttar nu den första maj o nu har jag bara lite kvar. Snart ska jag käka min andra måltid för idag.. Praoud of myself att jag bara käkat två gånger idag! Imorrse blev det ingen frukost, till lunch blev det bara en drick yoghurt, min första måltid hos pappa och nu den andra hos mami. Yes im good!
.
Kisses /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0