Äntligen..

I´m home! Kom hem från Landet under natten från Lördag till Söndag. Igår var jag ute med Petra o Gabbi i Fittja under kvällen och jag var hemma i bra tid. Idag drog skolan igång så jag var uppe runt åtta, mötte Diana o tog 08.52 bussen. Schemat är okej.. Efter skolan drog jag o träffade Sandra o Emelie i Skhlm. Vi gick runt lite ett tag och sedan drog jag iväg till Polisen igen med Petra. När vi var klara där mötte jag upp Emii o Sandra igen o vi gick till Tandläkaren. Tandläkar tiden var min och det gick förvånansvärt bra trots min rädsla. Nu sitter jag med tjejerna hemma och ska snart äta. Kanske drar ut en stund sen om jag orkar..
<Landet>

Kisses /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0